Погода

Погода
Погода в Кривом Роге

влажность:

давление:

ветер:

Курс Валют

допомога з курсовими
КРИВБАСВОДОКАНАЛ ПРЕЗЕНТУВАВ АБОНЕНТАМ ОНОВЛЕНІ СЕРВІСИ (ВІДЕО) PDF Друк
Вівторок, 18 липня 2017, 18:21

voda 2

Перші результати реформування адміністративних послуг у Кривому Розі були заслухані на липневому засіданні виконкому міськради. Тоді кільком підприємствам закидали недостатню активність роботи  їх абонентських служб та недотримання головного принципу реформи – клієнтоцентричності. Зниження кількості послуг, наданих консультантами через муніципальний центр «Віза»,  представники деяких підприємств пов’язали з появою нових, власних офісів обслуговування, через що, мовляв, і зменшилося навантаження на «Візу», однак, зауваження пообіцяли взяти до відома. Своєрідним відповідним жестом комунального підприємства «Кривбасводоканал» стало проведення виставки послуг, під час якої запрошеним презентовано оновлені сервіси. 

Ще тиждень тому на засіданні виконкому міськради йшлося про те, що кількість послуг, наданих представниками Кривбасводоканалу через муніципальний центр «Віза», скоротилася вдвічі, порівняно з аналогічним періодом минулого року. А сьогодні підприємство презентувало оновлені сервіси у сфері надання послуг абонентам. Мета заходу, говорить прес-секретар Анна Романчук, – стати ближчими до своїх споживачів. Серед позитивних зрушень названо оперативність розгляду звернень та більш зручні графіки прийому. 

Для оновлення сервісів було використано досвід колег у цьому питанні, а також побажання споживачів, говорить заступник директора підприємства зі збуту Олександр Веретельников.   З проблемою черг підприємство, поки що, не зіткнулось, але, якщо така виникне, – штат консультантів, які проводять прийом громадян, розширять. Попри популяризацію покращеного надання послуг, підприємці-учасники виставки не оминули критикою роботу абонентської служби підприємства. 

Заступник міського голови Надія Подоплєлова недотримання термінів виконання послуги пов’язала з відсутністю на підприємстві чіткого обліку. Надія Подоплєлова порекомендувала запровадити подібну електронну систему оцінювання роботи. Мовляв, це дозволить моніторити реальну ситуацію та стимулюватиме працівників до більш відповідального виконання своїх обов’язків. 

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити