Курс Валют

Курс валют предоставлен сайтом kurs.com.ua
КРИВОРІЗЬКИЙ АЕРОПОРТ МОЖЕ СТАТИ П’ЯТИМ В УКРАЇНІ АЕРОПОРТОМ ПЕРШОЇ КАТЕГОРІЇ (ВІДЕО) PDF Друк
Вівторок, 03 липня 2018, 19:59

aeroport kr

Туреччина, Болгарія, Туніс і не тільки. Ми можемо літати. Міжнародний аеропорт “Кривий Ріг” має шанси стати п’ятим в Україні аеропортом першої категорії.

 

Криворізьке летовище має штучну злітно-посадкову смугу довжиною 2,5 тисячі метрів та шириною понад 40 метрів, доріжки для вирулювання літаків, комплекс радіонавігаційних споруд. Полоса дозволяє приймати лайнери майже усіх типів: від українських Анів і до Boeing, Airbus. Така конкурентна перевага, а ще стабільні метеоумови для злетів та посадки – основна причина того, що міжнародні авіаперевізники стали обирати саме криворізьке летовище, а не сусідні обласні аеропорти, каже керівник міського аеропорту Ігор Лашин.

Криворізький аеропорт міжародного значення став комунальним з 2001-го року. Відтоді летовище – виключно на фінансуванні з міського бюджету.

Впродовж останніх трьох років за спів фінансування з міського бюджету встановили економну систему опалення з накопиченням тепла у нічний час, кондиціонери, нові вікна та двері, обладнали лабораторію для тестування авіапалива, – усе за міжнародними стандартами, які гарантують безпеку польотів та входять до переліку обов’язкових вимог зарубіжних авіакомпаній. Депутатам показали, як працює електронна система реєстрації, техніка для митного огляду.

Навіть продемонстрували, як гасять умовну пожежу на території летовища.

Криворізький аеропорт – один із найбільш швидко зростаючих. Якщо у 2015-му році тут було 447 рейсів, у 2016-му – 512, то у 2017-му – вже 710 рейсів. За це на IV Міжнародному авіаційному форумі “Аероконгресс-2017” аеропорт отримав нагороду “Успішний старт”. Аеропорт розвивається, хоча й невеликими кроками, розповідає депутатам Ігор Лашин. Купівлю агрегату повітряного запуску вартістю 6,5 млн гривень депутати погодили ще у минулому році.

Але є глобальні стратегічні цілі модернізації криворізького летовища. Коли ведуться переговори з міжнародними компаніями, перше, на що вони дивляться, це спеціальні вогні наближення, які є стандартом безпеки польотів у міжнародних аеропортах, та сучасне огородження периметру летовища. Проекти за стандартами міжнародної авіації готували впродовж двох років, вони вже пройшли експертизу. Якщо їх реалізують, аеропорт “Кривий Ріг” має шанси стати п’ятим в Україні аеропортом першої категорії.

На ці два проекти місту потрібно виділити близько 53-х мільйонів гривень. Їх і проситимуть у депутатів.

Найбільш перспективним є запровадження регулярних рейсів до Варшави та Стамбулу, звідки вже можна дістатися до будь-якого аеропорту світу, каже депутат Антон Петрухін. Ініціативи аеропорту підтримує, але визнає: для цього ще потрібні десятки мільйонів гривень капіталовкладень.