КРИВОРІЖГАЗ. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ. (ВІДЕО) |
![]() |
![]() |
П'ятниця, 07 серпня 2015, 16:38 |
В Україні відбулося розділення функцій постачання та транспортування природного газу розподільчими мережами з метою гармонізації національного законодавства до норм та регламентів Європейського Енергетичного Співтовариства. У зв’язку з цим, кожен споживач природного газу, який бажає надалі отримувати послугу з газопостачання, має укласти новий договір, сторонами якого будуть: споживач, постачальник природного газу та газорозподільче підприємство. Ці нововведення викликали чимало запитань, відповіді на які з’ясовували наші журналісти. Повідомлення про необхідність укладання договорів після першого липня 2015 року з газорозподільчими підприємствами викликало неабиякий ажіотаж у споживачів, які масово намагаються це зробити у найшвидші терміни. Але представники газових господарств просять споживачів не панікувати. Негайно звертатися в абонентську службу не має потреби. Договори із споживачами укладатимуться поступово, до нового опалювального сезону. З метою створення зручності для споживачів підприємство “Криворіжгаз” організувало декілька можливостей укласти договір. Перш за все, акцентують увагу фахівці, укласти договір може лише власник оселі особисто, для цього при собі потрібно мати певний перелік документів. Не стане на заваді наявність боргу за газ, адже його буде враховано і внесено при укладанні договору. Якщо ж до відповідного терміну споживач не зареєструє свої відносини з підприємством, то у новому опалювальному сезоні послуги газопостачання йому не надаватимуться. Радять газовики сплачувати вчасно і не нервувати стосовно нових особистих рахунків, які змінені у кожного споживача. Довідатися про них можна безпосередньо при сплаті за газ. Споживача під час розрахунку просять звертати увагу на правильне внесення даних у квитанціях щодо періоду, за який сплачується і враховувати, що оплата може надходити протягом декількох днів. З усіма ж проблемними питаннями та за консультацією можна звернутися безпосередньо у відділи обслуговування абонентів або зателефонувати за номером «єдиного вікна» 405-40-01. |