СЕМІНАР СПОЖИВАЧІ-ПІДПРИЄМЦІ (ВІДЕО) |
Понеділок, 06 червня 2016, 19:07 |
З початку поточного року 7 % скарг та звернень, які надійшли до відділу захисту прав споживачів міськвиконкому, стосувалися продуктів харчування – їх виробництва та продажу, якості товару. Споживачі найчастіше нарікали на тривалий час обслуговування у кафе та ресторанах, на неправильне маркування товару, обважування та невідповідності цінників на продукти. Подібна практика недопустима, зазначають захисники прав споживачів. Тим більше, і на цьому акцентували увагу під час інформаційної зустрічі з підприємцями, яка пройшла на базі Дзержинського району, віднедавна введені у дію нові вимоги до виробництва продуктів харчування. А саме закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Нарешті розпочала роботу й нова структура, яка має контролювати роботу підприємців та відстоювати права споживачів Як працювати у правовому полі й задовольняти вимоги стандартів, максимально наближених до європейських – підприємцям розповідали податківці та фахівці відділу захисту прав споживачів Під час таких зустрічей підприємці мають змогу запитати фахівців, отримати роз’яснення чинного законодавства, поспілкуватися з представниками влади . Основне кредо – якісне обслуговування і максимальне врегулювання всіх конфліктних ситуацій безпосередньо на місцях. Споживач має право на отримання послуг високого рівня, якщо ж такі не надаватимуться, то відповідати доведеться згідно чинного законодавства. |