ВІДКРИТТЯ ОФІСУ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ. ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКИЙ РАЙОН. (ВІДЕО) |
![]() |
![]() |
Вівторок, 06 грудня 2016, 19:27 |
Центрально-міський район, вулиця Староярмаркова, 4. 6-го грудня тут офіційно відкрився вже третій у місті Офіс для надання послуг з реєстрації місця проживання. Відтепер тут можна отримати довідку про зняття з реєстрації, зареєструвати перше місце проживання новонародженої дитини або зробити фото для документу. Усе – за принципами “єдиного офісу” і “відкритого простору”. Для людей і без бюрократичної тяганини. Андрій – один з перших відвідувачів Офісу, прийшов, щоб отримати довідку, необхідну для оформлення субсидії. Каже, приємно здивований організацією роботи Офісу, усе зрозуміло і не треба бігати різними кабінетами. Про те, що сьогодні – день відкриття нового офісу, навіть не здогадувався. Це приміщення капітально відремонтували за 3 місяці, фірму-виконавця робіт обирали на конкурсних умовах, закупили необхідну техніку та меблі. Результат – світлий, комфортний сучасний офіс, у якому зручно і адміністраторам, і відвідувачам. Серед додаткових зручностей – пандуси для людей з обмеженими можливостями, дитячий куточок і навіть кімната гігієни. У Кривому Розі продовжується реформа системи адміністративних послуг. Її мета – максимально передати повноваження з надання послуг на місця, а сервіс послуг зробити простим, прозорим і доступним для містян. Вивчаючи питання затребуваності адміністративних послуг, влада Кривого Рогу поставила задачу створити у кожному районі офіси для реєстрації місць проживання. Робота таких офісів уніфікована, тут запроваджено такі ж стандарти, як у Муніципальному центрі з надання адміністративних послуг. У офісі працюють фахові адміністратори, є спецобладнання для роботи з цифровими паспортами, архів, а задля безпеки приміщення обладнане камерами відеоспостереження. Інформаційно до відома інтернет-користувачів у офісі нагадали: також можна скористатися послугою онлайн-черги для оформлення необхідних документів, а до офісу прийти вже безпосередньо за їх отриманням. Електронна черга дозволить зробити процес прийому громадян у підрозділах більш прозорим та зручним, а також вдосконалити організацію роботи офісів. |