ПФ. ПЕНСІЇ ПЕРЕСЕЛЕНЦЯМ. (ВІДЕО) |
![]() |
![]() |
П'ятниця, 24 лютого 2017, 19:04 |
Для того, щоб внутрішньо переміщені особи мали змогу отримувати пенсійні виплати з державного бюджету України, передбачено низку умов, дотримання яких є обов’язковим. По-перше, за місцем прибуття необхідно зареєструватися в управлінні праці та соцзахисту населення, по-друге – звернутися до територіального управління Пенсійного фонду, звідки направляється запит пенсійної справи. Виплата пенсій переселенцям на сьогодні проводиться винятково через установи Ощадного банку. Громадяни користуються або рахунком, або пенсійним посвідченням, за яким вони можуть отримувати виплати. Термін дії такої картки 3 роки. Протягом цього періоду проводиться верифікація її власника: перший рік – кожні три місяці, далі – щопівроку. Але якщо громадяни, які прибули з непідконтрольних Україні територій, замовити картку не встигли і для отримання коштів продовжують користуватися рахунком, верифікація має проводитися кожні три місяці. Якщо в ході перевірки особу не буде виявлено за місцем реєстрації, виплати можуть припинити. Зважаючи, що внесені до постанови зміни вступили в дію з першого січня, виплату пенсій, по завершенні тримісячного терміну, може бути припинено вже у квітні. Про необхідність отримання переселенцями пенсійних посвідчень нового зразка, протягом минулого року йшлося неодноразово, але більш конкретні й чіткі дії визначає саме цей законодавчий документ. Для замовлення пенсійного посвідчення звертатися переселенці мають до територіального управління Пенсійного фонду за місцем тимчасової реєстрації. |