ПРАВОВА ДОПОМОГА У ВИРІШЕННІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПИТАНЬ (ВІДЕО) |
![]() |
![]() |
Вівторок, 23 травня 2017, 19:30 |
Кількість звернень громадян до Першого криворізького центру надання безоплатної вторинної правової допомоги зросла у 2 з половиною рази, порівняно з минулим роком. З початку 2017-го їх кількість склала 3500, адвокатам системи безоплатної правової допомоги видано близько півтисячі доручень, частина з яких стосується захисту прав споживачів комунальних послуг. Адвокат Олена Шафранова наголошує на тому, що будь-які комунальні послуги надаються винятково на підставі договору, ініціатором укладання якого є саме споживач. Документ містить права та обов’язки сторін, їх відповідальність та інше. У разі надання неякісних послуг споживач може скласти акт-претензію до комунальної організації та вимагати зменшення сум до сплати, або взагалі звільнення від розрахунку. А зважаючи, що у біль шості випадків такі договори відсутні, це, у разі потреби відстояти інтереси, може ускладнити процес доведення правоти. Доведення правоти заявника у вирішенні спірних житлово-комунальних питань, говорить Олена Шафранова, залежить від багатьох факторів: повноти доказової бази, терміну позовної давності, та навіть який суддя розглядає дану справу. Ще правозахисники називають недосконалість законодавства. Роман взяв участь у семінар, бо має питання щодо механізму створення ОСББ, а ось саму ідею надання мешканцям правової допомоги у сфері житлово-комунальних послуг називає мало не панацеєю, бо вважає, що правової освіченості населенню бракує. Організатори говорять: це лише перший семінар, покликаний переважно визначити основні напрямки, по яких у споживачів житлово-комунальних послуг виникає найбільше проблемних питань. |