| ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ (ВІДЕО) |
|
|
| Вівторок, 23 січня 2018, 19:11 |
|
Як обміняти неякісний товар або як повернути за нього гроші – саме такі питання розглядалися на інформаційній зустрічі, яку було організовано для працівників територіальних центрів соціальної допомоги населення. Соцпрацівники, які купують певні товари своїм підлеглим іноді потрапляють у складні ситуації і потребують певної кваліфікаційної допомоги. Багато людей не знають як відстоювати свої права і куди звертатися, якщо виникли труднощі при покупці товару або якщо треба розірвати угоду з реалізатором. Також до організації зустрічі долучилися і фахівці місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги. Вони розповідали, як правильно розірвати угоду з продавцем товару або послуги і як складати акт, якщо справа вже дійшла до суду. За минулий рік до центру звернулося близько 9 тисячі криворіжців. З них більше ніж 1200 людям були призначені адвокати за рахунок держави. Найбільш поширені такі проблеми. На останок додамо, що у минулому році до відділу прав споживачів апарату міськради звернулося близько 1100 мешканців з різними проблемами: з них 5 відсотків стосуються продуктів харчування, більше 36 – послуги непродовольчих товарів, 3 відсотки – за не тактичну поведінку консультанта. |




